10 Temmuz 2015 Cuma

Boeing 737 MAX çizim tahtası kapalı alır

Meclis Boeing'in ilk 737 MAX devam etmektedir. 2017 yılında hizmete girmesi nedeniyle, yeni tek koridorlu uçak azaltılmış işletme maliyetleri, gelişmiş kabin konforu, daha sunmak için vaat kabin bagaj alanı da yerini alacak Next-Generation 737 den ve önemli ölçüde daha iyi yakıt ekonomisi.

Ilk uçuş testi uçağın kanatlarının Meclis şirketin yeni yarı otomatik pano montaj hattı kullanarak, geçen hafta, Renton, Washington başladı. 737 MAX ailesi Boeing'in yeni "Gök kabin" interior yer alacak bütün bunlar üç çeşidi, kadar yapılacaktır. Bu kadar dışarı çıkıntı yok büyük havai kutuları, değişken kabin aydınlatma ve katılımcılara yanlışlıkla çağrıları azaltmak için tasarlanmış okuma ışıkları için "mantıklı" butonuna düzeni demektir. A320neo - Boeing göre, havasını da en yakın rakibi yüzde 20 daha büyük olan windows tarafından artırılır.

uçak azaltılmış emisyon ve gürültü, artan aralığı ve yüzde 20 daha düşük yakıt tüketimi sunuyor. Yakıt tüketiminde düşüş gibi yeni aerodinamik iyileştirmeler sonucu up-ve- "ise - Next Generation-737 kadar 580 NMI / 1.074 km'lik bir atlama - Maksimum menzil artık fazla 3500 NMI / 6482 km koymak "Winglet ve daha verimli CFM LEAP-1B motoru tanıtımı ile birlikte revize kuyruk tasarımı, aşağı doğru. 737 MAX Boeing bugüne kadar uçağı fazla 2.700 emir kadar racked söylüyor 2017 yılında teslim edilmek üzere planlanıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder