Diğer şeylerin yanı sıra,güvenlik sistemleri bu dağıtıcı ya da kullanılan diğer ajanların miktarını belirleyecek - insanlar denizde petrol sızıntıları temizlemek için çalışıyorsunuz, onlar bilmeniz gereken önemli şeylerden biri Dökülen oldu petrolün miktarıdır. Bu süreç daha kolay ve daha doğru hale getirmek için, Virginia
Deniz Bilimi Enstitüsü bilim adamları yüzeyinin altında petrol slicks kalınlığı ölçülerek iş yapar bir uzaktan kumandalı araç (ROV) geliştirdik. Normalde, yağ birikintisi kalınlığı yukarıdan dökülen üzerinde seyir, tekneler veya uçak insanlar tarafından değerlendirilir. Proje lideri Paul Panetta göre, ancak, bunu yaparken oldukça zor olabilir. Ya olsun - - kaygan onun kalın nerede olduğunu konuma onları bilmek için tek bir şey için, çok zor.
ROV içinde nereye gelir. Petrol altındaki sualtı Hareketli, dört ses dönüştürücüler ile donatılmıştır. Bu kullanarak, o kadar kaygan alt içine ses dalgaları gönderir. Bu dalgaların her kısmi olarak yağ ve hava (veya Arctic, yağ ve buz içinde dökülmesi söz konusu olduğunda) arasındaki sınır tarafından yeniden su ve yağ arasında ve yoğunluğu sınır tarafından yansıtılır. Bu yansıyan ses dalgaları ROV geri aşağı dönüş sonra, kendi yazılım iki yansımaları arasındaki hafif bir zaman gecikme analizleri. Böyle yaparak, tam da aşağı az yarım milimetre birkaç santimetre arasında değişen kaygan kalınlığını tespit edebilirsiniz.
Mevcut prototipi olarak, ROV test havuzları altı boyunca tank gibi pistlerde hareket eder, ve bir kontrol bağlantı ile bir insan operatör ile bağlantılıdır. Ayrıca navigasyon için iki video kameralar ile donatılmış ve bir termometre ile oluyor. İkincisi nedeniyle sıcaklık, ses, su ve yağ hem üzerinden geçecek hızını etkiler ve ROV yazılımı bu değişkenin telafi edebilmek için ihtiyaç duyduğu gerçeği gereklidir. Yolda, ancak, onun algılama sistemi serbest yüzme ROVs, hatta olmayan pilot AUVs (otonom sualtı araçları) yüklü olabilir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder