McLaren Shanghai Auto Show'da yeni "giriş seviyesi" 540C Coupé açıklanması ile hızla aralık genişleme devam etmiştir. Bu 100 km / s (62 mph) kendi twin-turbo V8 motoru sayesinde 3.5 saniye sprint hala yetenekli McLaren'in Sport Serisinin en ucuz üyesi, ancak, ortalama yoksulluk-pack aralığı marş değildir.
Adı anlaşılabileceği gibi, McLaren'in model sırası son eklenen İngiliz markanın twin-turbo 3.8-litre V8 motordan 540 ps (533 hp / 397 kW) üretiyor. Bu daha sadece 0.3 saniye daha yavaş sadece 3,5 saniyede, 100 km / h 540C ateş yeterlidir 570S 540C onun V8 motoru paylaştığı. Onun yıldırım hızlı 0-100 km / s süresi yedeklenmesi eşit derecede etkileyici 0-200 km / s (124 mph) 10,5 saniye zaman ve araç 320 km / saat (199 mph) çekerek devam edecektir. V8 tork eğrisi 3500 ve 6500 rpm arasında mevcut tork motorun tam 540 Nm (398 lb ft) ile, son derece düz iken pik güç, bir yüce 7,500 rpm mevcuttur. 540C Coupe de McLaren diyor geliştirilmiş yakıt ekonomisi için teknoloji, durdurma / otomatik çalıştırma ile donatılmıştır AB kombine çevrim üzerinde 25.5 mpg (/ 100 km 9.2 L).
Yanı sıra bir motor, 540C paylaşımı ve 570S hem McLaren'in karbon fiber MonoCell II şasi etrafında inşa gibidir. Araba için güvenli, güçlü omurga yapma üzerine, MonoCell ciddi ışık - 570S de, daha az 80 kg (176 £) ağırlığındadır. 540C alüminyum gövde panelleri ile birlikte, hafif MonoCell McLaren en yakın rakibinden yaklaşık 150 kg (331 £) hafif olduğunu iddia sadece 1.311 kg (2.890 £) bir kuru ağırlığı, katkıda bulunur. Hafiflik kenara, 540C şasi McLaren büyük günlük kullanılabilirlik kovalayan olarak kabinden kolay giriş ve çıkış sağlamak için dizayn edilmiştir.
Köşelerde o turbo güç her İçeren çift lades kemikleri ve tamamen bağımsız uyarlanabilir amortisörler ile ön ve arka anti-rollbars birleştiren 540C adlı yeni geliştirilen süspansiyon sistemi, işidir. Sahipleri araba spor ya da Track moduna koyarak sert hissetmenize neden olabilir, ancak bu amortisörlerin tuning, 570S de kurulum daha rahat bir deneyim sağlamak için revize edilmiştir. Adaptif amortisör sistemi ile çalışan sürücüler iç arka tekerlek frenleyerek köşeleri dışarı erken gücünü aşağı almak için izin verir McLaren'in fren direksiyon sistemidir
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder