Bir on yıl ve Circuit de la Sarthe Audi egemenliğinin bir buçuk sonra, Porsche bu yılki Le Mans 24 saat içinde inandırıcı 1-2 galibiyete imza attı. 19. Porsche 919 Hybrid onun alışılmışın dışında turbo V4 motoru ile çok güvenilir olduğunu kanıtladı Audi R18 e-tron , yeni in-ırk kucak rekorunu ama mekanik sorunlar kayıp tur kurtarmak olamazdı.
Porsche onlara kurşun mal sarı bayrağı altında sollama için bir dakikalık ceza önce, Mark Webber, Timo Bernhard ve erken yarışta kurşun Brendon Hartley adlı 919 Hybrid mücadele ile yarış boyunca güçlü görünüyordu. Onların araba cezası veren kaybedilen zamanı telafi etmek için yapamaz, ikinci sırada tamamladı. Podyumun en üst basamağında üzerinde eksik sonra Mark Webber yarışı kazananlar gösterdi hızda etkilendim.
"19 numaralı arabada çocuklar büyük bir iş. Üçü Özellikle geceleri. 24 saat boyunca olağanüstü yaptım sayı 19 hızlı oldu" Webber dedi. "Bu Porsche için büyük bir gün. Biz düzgün yarış vardı, ama sonunda yeterince hızlı değildi var. Brendon ve Timo. Biz Porsche için çok gurur büyük bir iş vardır etmedi. Biz kazanmak yapamıyorsanız biz Açıkçası istiyoruz Bu ekip içinde olmak. "
Audi'nin Le Mans girenler sarsılmaz güvenilirliği ile katı in-ırk hızını birleştirerek son beş Le Mans 24 Saat yarışları almış olsa da, 2015 R18 e-tron mekanik konularda bir dizi ile mücadele etti. Kaput büyük bir bölümü uçtu zaman Üçüncü yerleştirilen bitirenler Andre Lotterer, Marcel Fassler ve Benoît Tréluyer en R18, 6 dakika 56 saniye maliyetlendirme, kurşun için mücadele oldu Lucas di Grassi, Loic Duval ve dördüncü bitirdi Oliver Jarvis olurken, Indianapolis yavaş trafiğini önlemek için çalışıyor duvara vurduktan sonra dört dakika kaybetti.
Sonuçta yedinci araba consigning, yarışta sol üç saat ile değiştirilmesi gerekiyordu otomobilin ön sol mili - O Filipe Albuquerque, Marco BONANOMI ve çaylak René Rast için sorunlara neden R18 karmaşık hibrid sistem oldu.
Motorsports Audi'nin Başkanı Dr. Wolfgang Ullrich, onun araba koymak rekabetçi bir çaba ile memnun etti, ama sonuçta bir galibiyet için bastırıyor ekibi durdu mekanik sorunlar ruing bırakıldı. "Ne yazık ki, bizim üç araba her biri en az bir önemli olay vardı," Ullrich. Yarıştan sonra yaptığı açıklamada "Ve Porsche gibi güçlü bir rakibi karşısında çekirdeksiz olduğunuzda bunu göze alamaz. Açıkçası, biz hayal kırıklığına konum ama sporda siz de yenilgilerini kabul etmek lazım. Bu sadece bizim yarış değildi. "
2014 Dünya Dayanıklılık Şampiyonası iddia sonra, Toyota Le Mans için onun yüce hedeflerine teslim başarısız oldu. Odak Ciruit de la Sarthe bir başarıyı yapma rağmen TS040 melezleri hem girişler altıncı ve sekizinci genel klasmanda bitirme, güvenilir olduğunu kanıtladı rağmen, yarış liderleri meydan gerekli hızı asla gösterdi.
Nissan'ın tuhaf için GT-R LM nısmo LM P1 , yarış sonucu karışık bir çanta oldu. Eleme yavaş gösteren sonra, sadece bir araba sadece yarışın on saat işareti önce bir tekerlek kaybetme Tsugio Matsuda, Lucas Ordonez ve Mark Shulzhitisky içinde 21. araba ile, bitiş yaptı. Sadece bir saat kala bir süspansiyon arızası faul düşen - Nissan'ın ikinci kaza bitirme acı yaklaştı.
takımın 22. araba gelecek yıl dönerse Japon markası 2015 sonucu iyileştirmek için umut olacak olsa da, onun ilk denemede yarışı tamamlamak başardı. Dünya Dayanıklılık Şampiyonası Yuvarlak dört 30 Ağustos'ta Nurburgring yapılacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder