Bilgisayarlar dikkat çekici şekillerde mimari değiştirdi. Onlar mümkün tamamen render 3D grafik tasarımları görselleştirmek için otomatik olarak bina kodları ve diğer standart özellikleri karşı tasarımları kontrol etmek için yaptık. Onlar karmaşık denklemleri numaraları crunch ve hatta üst düzey şartlarından planları veya modeller üretebilir Ve onlar, 50 yıl önce düşünülemez ya da düşünülemez olası tasarımlar yaptık. Mimarlık, gibi müzik , sanat , oyun ve yazılı hikayeler algoritmik oluşturulabilir.
Bu fikri keşfetmek Bir mimar şu anda Nanjing, Çin, Güneydoğu Üniversitesi'nde misafir profesör olan Michael Hansmeyer vardır. Hesaplama ve üretim teknolojilerinin olgunlaşma biz eskiden imkansız artık yapılabilir ve düşünülemez formu alarak bir döneme giriyoruz demektir sayede O bir dönüm noktasında varlık olarak mimariyi görür. Karmaşıklık artık bir engel değil bir fırsattır, onun web sitesinde yazıyor. Ve biz bu neredeyse uzaylı bakmak ince çizgiler ve eğriler ve karmaşık desenler ve şekiller dolu eserinde, somutlaşan bakın.
Onun projeleri arasında en ünlüsü olan Dijital Grotesque , o adam hesaplama mimar Benjamin Dillenburger ile yaptığı bir 2013 işbirliği. Onların tasarımını yapmak için, çift dokusu biraz farklı dört küçük yüzeylere, her her bir sütunun yüzeyini bölmek için bir alt algoritması kullanan bir program (değil rastgele yüzden olsa) yazdı ve daha sonra gittikçe için bu yüzeylerde bölmek ve Daha küçük yüzeyler. Bu süreçte, yapı şekli ayrıntılı ve yabancı henüz da açıkça geometri köklü bir şeye dönüştü. Bir video üretim ve aşağıdaki nihai sonucu vitrine görebilirsiniz.
Sonuç karmaşıklığı kişi gördüm insanları büyüledi. Hansmeyer insanlar onları soran işaretler rağmen, sütunlar dokunmadan üzerinde ısrarla Gizmag söyler. O algoritmalar kadar kolay mimarisine farklı ölçekler ve bilgi düzeylerini kodlamak nasıl gösterir gibi O, bu heyecan verici buluyor. Bir insan, geleneksel yöntemle Dijital grotesk tasarlanmış olup olmadığını sordu, Hansmeyer o teorik olarak mümkün olduğunu kabul ediyor olsa "bu etkinliğine on altı milyon yönü geleneksel kalem veya fareyi kullanarak bir sütunun bölümlerini çizmek zor" diye gülerek. Hiçbir aracı 2D temsilini ihtiyacı mimari tasarım norm olarak - Daha ilginç, o notlar, bu gibi algoritmik tasarım ile başlayan üç boyutlu olmasıdır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder