25 Temmuz 2015 Cumartesi

Goodyear BHO3 konsept lastiği

Eğer hiçbir ve araç ortasında konum korkunç gerçekleşme sonraki şarj istasyonu ulaşmak olmayabilir - elektrikli arabalar ana gidiyor karşılaştıkları en büyük engellerden biri anksiyete aralığı olduğunu. Bu mücadele yardımcı olmak için, Goodyear lastik rulo olarak güncel içine ısı ve hareket dönüştürerek elektrik üretir kendi BHO3 konsept lastiği, ile geldi ... ve hala duruyor bile.

Otomobil, bir büyük ulaşım başarı öyküleri vardır, ama onlar da inanılmaz derecede verimsiz konum. Onların ana işlevi B noktadan noktaya A insan taşımak için, ama bunu yaparken de sıcakta devasa miktarda enerji israf değil, aynı zamanda çevrelerindeki enerji potansiyel kaynakları göz ardı sadece. 85. Cenevre Uluslararası Motor Show'da geçtiğimiz günlerde açılan, Goodyear'ın BHO3 kavramı lastik sürtünmeyi azaltmak üzere tasarlanmış bir pasif cihaz alarak ve bir elektrik jeneratörü çevirerek bu denklemi dengelemek için çalışır. BHO elektrik içine ısı ve hareket çevirerek çalışır. Bu ışık ve ısıyı emer ultra siyah dokuya sahiptir ve sırt ısı emici olduğunu. Bu lastik, sürüş sırasında sürtünme yoluyla ve güneşte otururken hem sıcak olur, ama zor biraz elektriğe bu ısı açmak lastiğin oluyor demektir.

Bunu yapmak için, BHO3 termo / piezoelektrik malzeme ağ modeli ile kaplanmıştır. Bu net elektrik akımı haline ısıyı döner ve piezoelektrik özellikleri de sürüş esnasında deforme gibi lastiğin enerji hasat için izin verir. Aşırı ısınma lastiği tutmak için, aynı zamanda yan duvarlar bir soğutma sistemi var. Goodyear net de yapısal destek lastiği sağladığı bir Bonus özelliği olduğunu söylüyor, bu nedenle delinmiş oluyor, eğer 80 km (50 mil) 80 km / saat (50 mph) de seyahat etmeye devam edebilirsiniz. Hatta bir yuvarlanma direnci arttırır. BHO3 gibi performans veya nasıl kanca otomobilin elektrik sistemine gibi ayrıntıları bu yüzden yarım yamalak, ama çok uzun bunu değiştirmek önce lastik sökmek için hatırlamak zorunda önce olmayabilir, yine bir kavramdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder