24 Haziran 2015 Çarşamba

Polaroid Z2300 dijital fotoğraf makinesi anında

Çoğu insan 70'li ve 80'li gelen Retro emanetler olarak Polaroid anında kameraların düşünmemize rağmen, bu kameralar yoktu bugünün dijital modeller yok bir şey yapmak - onlar yerinde fotografik baskı ile sağlanan. Görüntü kalitesi büyük değildi, ama anında bu somut bitmiş ürün almak için eğlenceli oldu. Polaroid şimdi yeni Z2300 dijital kamera ile anlık, o eğlenceli biraz yakalamaya çalışıyor. Geçenlerde kendim için bir tane denemek için şansı vardı.

Her şeyden önce, Z2300 olabilir sadece normal bir ol '10 megapiksel nokta-ve-çek kamera olarak kullanılabilir. Bu flaş, arka, bir SD kart yuvası üzerinde 3-inç LCD ekran ve bilgisayara çekim yüklemek için mini-USB bağlantı noktası var. Onun menüye ISO, beyaz dengesi ve pozlama değeri (farklı diyafram / enstantane hızı tarak) olarak parametreleri üzerinde manuel kontrol için izin vermiyor rağmen çoğu kullanıcı kuşkusuz, onun Auto modunda sadık olacaktır. Odak kontrol edilebilirlik yan monte edilen iki pozisyonlu anahtar aracılığıyla manzara ve makro ayarları arasında seçerek sınırlıdır.

Eğer fotoğraf birine yazdırmak için istediğinizde, sadece, oynatma ekranında o görüntüyü seçmek istediğiniz kopya sayısını göstermek ve gidiş şeyler ayarlamak. Yaklaşık 30 saniye içinde, bir baskı kameranın yan tarafındaki bir yuvadan çıkacak. Z2300 toner veya herhangi bir tür kartuşların kullanılmasını gerektirmez Premium ZINK fotoğraf kağıdı kullanır. Bunun yerine, her tabaka seçici kameranın içinde uygulanan ısı ile aktive olan mavi, sarı ve kırmızı kristaller içerir.

2 x 3 inç (51 x 76 mm), bu sayfaları oldukça küçük - kartvizit büyüklüğünde. görüntü kalitesi kesinlikle uygun bir fotoğraf kalitesinde yazıcı ile olsun, ama baskılar için kullanılacak olması muhtemeldir şey tür verilen ediyorum ne değildir, bu kabul edilebilir. Diğer bir deyişle, onlar çıkartmaları dönüştürülebilir - Ek bir avantaj olarak, her baskı yapışkan bir yüzey ortaya çıkarmak için sıyrılır edilebilir bir destek sayfası vardır. Bu kuşkusuz belki zor erişim saklama kutuları içeriğini belirtmek için onları kullanabilirsiniz, ben de ... düşünmeye çalışıyorum hangi iddialı-kurnaz ve / veya pratik olanakları, örnekler her türlü açılır?

Genel olarak, ben bu kamera ile eğlendim. Ben kesinlikle benim birincil kamera olarak kullanmak olmaz, ama kuşkusuz yararlı olduğunu kanıtlayacak durumlar olacaktır. Orijinal Polaroid film kameraları ile durum tersine, birden fazla baskılar yapmak için, ve yine aslında sonra orijinal dijital dosya yeteneğine sahip güzel. Ancak, onunla birkaç sancı var mıydı. Bir kere, diğer nokta-ve-sürgünler ile karşılaştırıldığında, çok büyük. Pil bölmesinin kapısı sallandı ve LCD görüntü oldukça kaba - Ayrıca ucuz tarafında biraz var. Minik cep telefonu gibi objektif kesinlikle görüntü kalitesini sınırlar rağmen Onun çekim, dijital formda Tamam. Ayrıca, ben biraz talimatlar eksikliği tarafından irked. bir de CD-ROM veya gelişmiş özellikler hakkında ayrıntılı bilgi için Polaroid web sitesine başvurun kullanıcıların öneren bir çok temel talimat kitapçığı, kamera gemileri. Ne yazık ki, CD benim iMac oynamak olmaz, ve web sitesi bir kaç kısa basın bültenleri dışında Z2300 diğer bahsetmemektedir görünüyor.